Uncategorized

jestem mało popularna:-)

To najprawdziwsza prawda i nie zamierzam tego zmieniać.

Cieszę się, kiedy ktoś do mnie zaglądnie przypadkiem i zostanie, ale czasy robienia sobie PR mam za sobą, gdyż nic fajnego mi nie przyniosły.

Nie mniej Kornelii dziękuję za nominację

Pozdrawiam i moim czytaczom dziękuję za niezmienną uwagę, która mam nadzieję utrzyma się na podobnym poziomie

10 myśli na temat “jestem mało popularna:-)

  1. a refleksje o popularności czy tez raczej jej braku mnie naszły z uwagi właśnie na baner (nie wiem, jak to nazwać, wyróznienie?) na górze, który skierowany jest właśnie do blogów mało popularnych. Mieszczę się w targecie jak nic:-)

        1. Dalej nie zaglądałem (zresztą nie pisałaś żeby zajrzeć) bo mogłoby się okazać, że nie znam jeszcze kolejnych słów, popadłbym w kompleksy i ucierpiałaby moja samoocena a wiadomo jak wrażliwe jest męskie ego 🙂

Skomentuj

