majówka artystyczna w CPK · Złota Linia · Śmigła

Wieczorek poetycki podczas Majówki Artystycznej Grupy Złota Linia w CPK

Za przyzwoleniem Elizy i jej męża, linkuję fragment wieczorku poetyckiego 
Wieczorek w całości posklejała i ogarnęła Eliza Saroma-Stępniewska, co nie ukrywam, dla mnie było nie lada sztuką, a jej naprawdę świetnie się udało.

fot. mój mąż:-)

Swoje wiersze prezentowali: (na zdjęciu, od lewej)

Edyta Podskrobko (czytała Monika Maliszewska, na zdj.)
Katarzyna Kokoszyńska
Dorota Gadzińska
Frederick Rossakovsky Lloyd
Eliza Saroma-Stępniewska
a ja czytałam prozę
Oprawę muzyczną zapewnił Zbigniew Stępniewski (na zdjeciu) i Radomir Rakowski (skrzypce – nie widać go niestety)

Wieczorek podobno się udał, nie mnie to oceniać, ale na bank udała się impreza po wieczorku, a Lence bigos:-)

W bonusie zdjęcie autorstwa Piotra Fajfera z wieczorku poetyckiego (i wernisażu) Fredericka Rossakowsky’ego -Lloyd (dzień wcześniej)

Fot. Piotr Fajfer

i jeszcze jedno narcystyczne:-), podkradłam Frykowi, ale nie wiem, kto pstrykał

4 thoughts on “Wieczorek poetycki podczas Majówki Artystycznej Grupy Złota Linia w CPK

Możliwość komentowania jest wyłączona.